Sunday, October 3, 2010

Pak Arab

hehehe.....ceh...belum citer dah ketawa....sorry...excited cikit..

ceritanya bermula apabila aku mengambil keputusan untuk pulang kerumah setelah berasa amat bosan di kolej...tgh aku drive kete nak balik umah tetiba ade kete myvi yang ditunggangi oleh sekumpulan pak arab cuba mengajak aku berlumba...pada mulanya aku buat dek je sedangkan dalam hati ni nak je tekan minyak kuat2....tetiba dia memintas aku dengan keadaan agak kurang ajar la.....sikit lagi aku nak langgar pembahagi jalan....wah...ni dah lebih...maka aku pon mula memecutkan kete mengejar myvi yg takde la laju mana.....sepantas kilat aku dah potong diorg....aku tgk dia sambil senyum...kahkahkah...padan muka....naik myvi ade hati nak belagak ngan aku.....pak arab ni tak puas hati...dia cuba untuk memintas kete aku....sikit lagi dia nak pintas, aku tekan minyak memecut....maka gagal la beliau tuk memintas....aksi ni ade la repeat 2 3 kali...pak arab ni try gak nak motong....tetiba kete dia kat depan kuar asap....kahkahkah.....rosak...secara spontannya aku gelak terbahak2....padahal aku bawak kete aku tu tak la laju mana..tu pon tak leh nak potong....ade hati nak ajak berlumba......last2 kalah...dah la kalah...rosak pulak tu..adoi...nasib kau la...nak aku tolong..jgn harap la...aku hampir2 terbabas pasal dia....

tgk kete myvi ni ....sebijik macam kete pak arab tu naik....sian kete ni..sampai berasap enjin dia nak mengangkut segerombolan pak arab yang tak sedar diri.....hehehe..


kegembiraan aku itu disambut dengan lagu2 maher zain yang cdnya baru je aku beli seminggu yg lalu....siap nyanyi sekali tu...hahaha...tup2 tgk minyak kete dah nak abis....gelabah gak.....tapi aku pulun gak sampai umah...nasib baik sampai umah...Alhamdulillah...

ni la dia maher zain...minat lagu2 dia....semua best...tak mahal pon..tu harga dia RM27.90....kalau taknak beli nak pinjam kat aku pon tak pe....sejam RM 30...meh la..aku tunggu..=)

No comments: