Monday, October 4, 2010

LELAKI HENSOME IDAMAN WANITA..

tgh buang email yang melambak kat inbox tertibe terbuka satu email dari kawan aku ...dia hantar gambar.......biasala..kalau pompuan yang bg mestilah gambar lelaki...memula aku pikir ape motif dia hantar gambar lelaki hensome kat aku...bukan aku kesah pon...jeles ade la sebab diorg hensome sikit dari aku....hahaha...aku hensome banyak....kuikuikui......so,,,kepada wanita yang meminati lelaki hensome dan yg masih single tu...sila la buat pilihan...huhu: 6 most hensome in the world.....

1) lelaki terhansome saudi...cucu Raja Faisal

boleh la...kire kacak la jugak...agak2nye leh ke dapat....hahaha...tanya la diri anda sendiri...kayo tu...cucu raja..

2) terkacak di india..
la...ni yg terkacak di india ke....adoi...mcm takde org lain dah..haha...tp kawan aku tu pempuan..mungkin dia tgk ni la yg terkacak di india kot...aku tgk biasa je..hahahah..korang rase...

3) terkacak di Pakistan Imran Abbas (pelakon)
meleleh air liur bai tgk ...hahahaha...oppppss...lupe lak bai dah ade pakwe...dia tak pandang dah laki lain....leh caye ke..haha...

4) terkacak kat turki...
korang hakimilah sendiri layak ke lelaki ni jadi yg terkacak kat turki tu....tp 2 kali pandang mcm adam lambert...haahaa...

5) terkacak kat emirate
adik pempuan aku suke tgk mata dia..besau...bulu mata melentik..

6) terhensome di dunia.....haaaa........sabar ye kepada wanita2 semua...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ha.....ternganga mulut korang...maksudnya kacak la tu....kahkahkahkah..tutup mulut tu..sopan2 sikit...mesti ramai peminat dia ni....ceria je...senyum sampai nampak giginya yang besau dan tersusun tu..hehehe...kalau korang taknak yg ni....aku add satu lg...
-
-
-
-

hah!!!!aku yg letak gambar ni aku yg terperanjat...korang aku tak tau la....mcm mana berkenan tak...kalau korang ambil cucu Raja Faisal belum tentu dia setia...kalau ambil yg ni..dah tentu dia jaga korang ngan baik...camner skang.....huhuhu..yang ni aku tak tau nak letak kategori ape...pandai2 la...

PERHATIAN!!! kaum lelaki leh tgk gambar ni..tp jgn nak over2 memilih jadi buah hati mengalahkan pempuan...yang pempuan lak takyah la sampai melekat muka depan laptop tu..hahaha...cover2 la sikit ....terutama sekali bila tgk gambar 2 yang akhir tu..huhuhu..SALAM...

No comments: