Wednesday, August 18, 2010

Tragedi Berbuka Puasa Di Chicken Rice Shop

Disebabkan lama dah bercuti dan tak jumpa kawan2....semalam lepas exam...kitorang plan la berbuka kat luar.....nak tau kat ner....kat chicken rice shop.....tgh sedap2 menikmati makanan dgn perut yg lapar....tup2 lain mcm je rase gado2 dia....try bau....Masyaallah....bau sampah gado2 dia..busuk...giler betul la...maka kene marah la pekerja dia...tp nasib baik bulan puasa..takde la kene marah teruk sgt...yg paling geram manager dia lepas tgn je..kesian lak tgk pekerja dia yg sorang ni kene jawab ngan aku...
bukan kali pertama makanan busuk kat chicken rice shop ni....masuk kali ni dah dua kali.....teruk2...

lepas makan dan sembahyang...malam tu pulak g tgk wayang...citer The Sorcerer's Apprentice.....5 stars la citer dia..mmg best.....malam tu yg paling best.....aku leh makan pulak pop corn yg sememangnye aku tak makan sebelum ni....hahaha....sedap pop corn dia....


2 comments:

~ mrs badrul ~ said...

hahhahha
sbr jasni..
dugaan ko tu dm bulan pose...
hahahahh

jasputera said...

hahaha...yg buat aku nak marah..sebab aku nak muntah masa tu...nasib baik cover..cuba bayangkan aku muntah masa tu...dah la ramai org...