Friday, January 7, 2011

Kenangan Sedih 2010

Tgh syok2 melayan hati yg gumbire...tetibe teringat kat satu benda yg syg.....aku jaga mcm menatang minyak yg penuh...tup2..di suatu hari semasa di dalam kelas...akibat kelekaan aku...ianya hilang...dicuri pencuri yg hitam dan amat dibenci semua budak dalam kelas tu...itu ikut cite diorg la..aku blur je...dah tak terkata ape dah...bg aku dah ilang...maksudnya dah takde rezeki..cuma terbayang2 je...ye la dah syg....hurmmm...selang beberapa hari...satu lg hilang....lagi sedih...nak tau ape dia....jap eh..tgh cari gambar dia nie....ternet ni slow la..ekh aleh...org tgh layan jiwa kacau ni dia buat hal lak..jap eh...,,............................................................:lom lg jap................................................................:



 yup...my bb dah hilang....dicuri....hurmmmm

selang dua hari .....dapatberita dari rumah..henset ni lak kene curi..hurmm....
ni namanya dah takde rezeki.....


igt lepas tu nak beli torch ni...my mom warning..."jgn sesekali beli, kang ilang lagi...membazir je"..maka terbantut la hasrat ku nak beli..jd aku pakai henset ape skang ni...jap eh....:
ni la dia henset yg aku guna skang ni....hurmmm...tetibe rase sebak je....org pakai heset makin lama makin canggih...aku lak makin lama makin kebelakang..."pakai je henset ni jgn tukar2 selagi tak jahanam", ibuku berkata lg...maka kene la guna henset ni sampai dia rosak..lama pulak jangka hayat dia..nak rosakkan sendiri sayang lak..masa beli dulu...mahal ooo..syg...huhuhu...


No comments: