Sunday, January 2, 2011

Happy New Year

Happy New Year...
Taun dah baru secara automatiknya azam pon kene baru..yg lama kalau gagal dilaksanakan boleh la gak bawak kat taun baru ni...taun baru lepas, aku g raikan kat kl..3 hari duk kl tunggu taun baru....hahaha....tp best la tgk bunga api dia....

Sempena tahun baru ni...aku doakan Malaysia terus maju dan makmur...aman damai....perpaduan semua kaum makin erat...BN menang besar pilihan raya umum...hehehe...yela.....aku tgk hanya kerajaan BN yg berjaya bangunkan negara dan dpt kekalkan perpaduan negara...pembangkang pulak suke laga2kan semua kaum..aku tak suka benda2 mcm ni..cukup2 la masa 2010 cina bergaduh dgn melayu, melayu bergaduh dgn india,cina bergaduh dgn india sbb politik pembangkang yg keterlaluan memainkan isu perkauman...aku suka masa zaman BN menang besar dulu...semua kaum aman damai dan saling menghormati hak dan agama lain. kite tolak pembangkang yang suka melihat negara huru hara ok.....Salam 1 Malaysia....Peace...

No comments: