Wednesday, September 8, 2010

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Raya dah nak dekat ni....
Aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat islam terutama kawan2 ku...hehe..
aku tau sepanjang menjadi kawan mesti ade rase tak puas hati, sakit hati, jiwa kacau disebabkan tindakan atau pon kata2 ku ini..chewah...
So, aku nak mintak maaf kepada semua kawan2 ku dan yg mengenali diriku ini...terutamanya kepada group aku...banyak salah faham dan persengketaan yang timbul yg tak dijangka...bila pikir2 balik rase kelakar pon ade... punya la lama berkawan...gelak sama2...keluar sama2...belajar sama2..akhirnya bergaduh pon bersama2 (yg ni aku tak suke).......mcm takde makne je berkawan lama2 kalau last2 bergaduh sampai tak bertegur sape.......So, kepada kawan2 aku kire 0-0 ok...hehe...raya tu ingat2 sikit....kolej tu memanggil je kiter tuk register sem baru (yg ni  pon aku tak suke)...

No comments: