Monday, May 14, 2012

HOBI BARU...HEHEHEH


Pada suatu hari yang hening, ketika perut lapar... telah berlaku satu peristiwa dimana kaki aku dengan pantas berjalan menuju ke restoran yang berdekatan dengan ofis. Dengan tidak semena-mena.....mata aku terpandng sebuah akurium yang indah berisi ikan dan.....................KURA-KURA? Kerana terlalu seronok dan minat yang mendalam melihat kura-kura itu berenang-renang.....aku akhirnya membuat keputusan untuk membela kura2....adoii....malas lak nak buat ayat bunga2...terus terang jela.......

pastu aku pegi semua kedai yang sebelum ni aku nampak mmg ada jual kura-kura...tapi mcm biasa la...kalau time carik....time tu la takda.......akhirnya aku mintak awek aku cari dekat2 umah dia....tup2 dia belikan dua ekor..............hehehehehehehehe......lawak giler.........nak tau kenapa lawak...hehehe...eh tergelak....jap eh..nak upload gambar dia jap..........tgk bawah nie.....





Binatang ni yang awek aku beli......hahahah...ni LABI-LABI.....ADOI...tak pasal2 aku jadi bela labi2..haha...tp aku tetap akan berusaha cari kura-kura yang sebenar......buat masa ni LABI-LABI pon jadilah.......hehehehe....

No comments: