Saturday, May 15, 2010

Cerita Best bulan May 2010


The Crazies (2010)
Director: Breck Eisner


Cerita ni aku tgk masa cuti dari berniaga bersama dua org kawan ku...tmpat dia kat Pavilion...
memula tgk tajuk cerita mcm biasa je...dalam kepala pikir cerita ni seram tp mesti cerita dia biasa2 je...
memandangkan takde cite lain yg best..maka kami bertiga bersetuju nak tgk citer nie......

memula masuk pawagam tgk org tak ramai rasa mcm dah tersilap pilih cerita je....tak lama tu baru la ramai..sebelah aku tu ader la budak lelaki cina duduk...

start je cerita dia...dari mula sampai akhir...duk jerit je...lelaki cina sebelah aku siap naik kaki tutup muka..hahahahahah...seram sungguh...sampai aku yg jarang terperanjat pon terperanjat besar...member aku dua org tu tak yah citer la...diorg nye jerit satu pavilion leh dgr...hahahaha....kalau kelaur dvd cerita dia konferm aku beli..best...5 star aku bg...hehe...

1 comment:

~ mrs badrul ~ said...

hahahahha...sgt best~lain kali belanje kitorg lg tau...hahahaha..